Friday, July 8, 2011

alhamdulillah..


selepas beberapa bulan, akhirnya aku kembali di sini. cuba memblogkan apa yg dah berlaku & berlalu. tapi sebelum tu, adanya aku disini, bukan sebab aku sendiri. tp sebab seorang wanita menawan dah sound aku suruh update blog ni. katanya, 'dh bersawang blog kamu tu'. itu jam, seolah trsedar dari lamunan, aku terus buat muka x malu pinjam laptop dgn broadband dari nisa. laptop aku kena format. byk sgt virus2 benci agaknya. dijanjikan siap isnin ni. di harapkan begitu la. jam aku bila takde laptop. keje byk pending.

sangat byk benda utk di blog kan. maklum la, last entry bulan february kot. skrg dh july. tp tak boleh skrg. sebab nisa nk pkai laptop dia. sebagai manusia yg mengerti, nah nisa laptop awok,tenkiu i lap u muah2.

okeh. sampai sini dulu. entry lain bakal menyusul.

adios.

No comments:

Post a Comment