Thursday, December 23, 2010

~ AHLAN WASAHLAN ~

Maksudnya 'selamat datang'.

kepada kamu. kepada saya.

hari ini, 23 Disember 2010, jam 4.08pm, yes, saya telah menjadi seorang penulis blog. yahoo!! saya sudah ada blog sendiri. boleh tulis macam-macam. boleh hentam orang diam-diam. boleh marah boyfriend saya diam-diam. hihihi *ketawa sambil tutup mulut*

sopan kan?

sudah terlalu lama saya ingin menulis di blog tetapi banyak kekangan sebelum ini. saya pernah mempunyai 1 blog yang bila saya fikir-fikir, sungguh bullshit apa yg pernah saya tulis itu. biar sajalah. itu waktu bodoh saya. setidak-tidaknya saya sedar sekarang.

seriously, i have been wanting to do this long long time ago.well i did,once.but, it shouldnt be considered as writing. its just a piece of crap. really, it was crap. 

writing is not just about writing. writing should be purposeful. how purposeful, that depends.

ada pesanan untuk readers(macam ramai sangat je):

i) ini blog dwi bahasa.percampuran bahasa adalah nyata di blog ini.
ii)bahasa yang digunakan mungkin menyinggung perasaan.

itu sajalah. kalau ada lagi, saya inform di entry akan datang.

yang benar,
~diamdiam~

No comments:

Post a Comment