Tuesday, January 4, 2011

silence is golden

syukur alhamdulillah, kad ketip masih sama warnanya dan warna itu menunjukkan aku datang awal ke pejabat. memang penting untuk aku datang awal ke pejabat. sebabnya, ia akan menentukan mood aku, gembira atau sebaliknya.

tapi langit tidak selalu cerah.

mula-mula memang aku gembira datang ke pejabat. malangnya, ye sekali lagi biar jelas, MALANGNYA, apabila pagi-pagi lagi terpaksa mendengar lawak yg tidak lawak langsung beserta conversation yg langsung tidak indicate kedewasaan, meter gembira sudah turun ke warna kuning. maksudnya, tak gembira la tu. meter gembira aku warna biru.


tapi tak mengapa.

dah nature mereka begitu. menjengkelkan. memang nobody's perfect. tapi selagi boleh, conceal lah apa yg tidak perfect tu.

diam-diam sudah. diam-diam lebih baik dari menayang bodoh pada orang - pesan buat diri sendiri-

No comments:

Post a Comment