Sunday, December 4, 2011

chapter II


Huh, sedap betul minum Horlick panas apabila suhu dibawah 21 darjah celcius nih. 

Chapter II. tak catchy langsung entry ni. Ok2, sebelum aku mula membincangkan content chapter II ni, aku ada satu pengumuman. Hari ni.. ialah ….marathon blogging!!!!!!! Wuhuuuuu!!!

Percayalah, sejak dari pagi tadi, aku belum mula satu kerja apa pun. Sampai office, aku pegi breakfast dgn Lisa Surihani (bukan nama sebenar), then, terus survey wedding stuff, auww im getting married again!! To be announced.. soon. 

Tengah2 survey doorgift, wedding dress & segala mak nenek kebayan, tiba2 aku teringatkan blog yg sunyi sepi ni. Terus aku buat keputusan yg bijak, update blog ni, seterusnya, marathon blogging. 

Ok. Sekarang dah lunch break. Means, chapter II akan bersambung selepas lunch break. 

Kringgggggggggggggggggggggggggggggg!!!! Loceng rehat berbunyi.

Tipu. 

Mana ada loceng rehat kat office. Fire alarm adalah. 

No comments:

Post a Comment